Aktiivisimmat aiheiden aloittajat
Camppu | ||||
kuukupööpötin | ||||
_Tipunen_ | ||||
ottolampi | ||||
PossuKunkku | ||||
Lintu | ||||
Hömelö | ||||
Jontsu1 | ||||
Bave- | ||||
_/j0ku_ |
Off-Topic Angry Birds
5 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Off-Topic Angry Birds
Wihii. Sain pommilintu-vappupallon! Se on hieno. Sillä on se höyhentöyhtö päässä ja kaikki. Siis se ei ole mikään pyöreä pallo, johon kaikki on piirretty (tai siis on se), vaan sillä on "3D"-ominaisuuksia. Tajusitteko? Ette.
kuukupööpötin- Viestien lukumäärä : 196
Kyllä mä jotenkin tajusin
_Tipunen_- Viestien lukumäärä : 125
En ole pitkään aikaan AB'ta pelannut, viimeksi AB Rioa. Olen jo vähän kyllästynyt niihin peleihin, mutta en niitä raaski poistaakaan, jos muuttaisin mieleni ja lataisin uudelleen, kaikki tulokset yms. olisivat jo hävinneet.
kuukupööpötin- Viestien lukumäärä : 196
Mulla on ISO ongelma AB seasons ei ilmoita siitä, että voisin ladata siihen Back to school-osion
onko jollain ollut sama ongelma tietsikalla taikka puhelimella? Vertaistukea? kyllä on netti päällä koneessa ja kyllä se on aina aikasemmin ilmottanut jos on päivitys saatavilla. onko muuten joku muu saanut ladattua back to school-osion??
onko jollain ollut sama ongelma tietsikalla taikka puhelimella? Vertaistukea? kyllä on netti päällä koneessa ja kyllä se on aina aikasemmin ilmottanut jos on päivitys saatavilla. onko muuten joku muu saanut ladattua back to school-osion??
_/j0ku\_- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 24
AngryBirdsSeasons kirjoitti:Mulla on ISO ongelma AB seasons ei ilmoita siitä, että voisin ladata siihen Back to school-osion
Mulla tuli ihan automaattisesti App-storeen päivitys siitä, joten en osaa auttaa. Kysy isältäs, se varmaa osaa neuvoa sua.
Ei se tiiä siitä yhtikäs mittään kun ainoa mitä se koneella tekee on työt..
mutta odottelen pari päivää ja katon sitte uudelleen.Kiitos kuitenkin avusta!
mutta odottelen pari päivää ja katon sitte uudelleen.Kiitos kuitenkin avusta!
No ny olo vähän helpottu ku tuli AB classiciin uusia kenttiä
Jeeee♥♥♥♥♥♥♥ AB seasonsiin tuli päivitys♥ Jotain halloween-kenttiä tuli.
_/j0ku\_ kirjoitti:Jeeee♥♥♥♥♥♥♥ AB seasonsiin tuli päivitys♥ Jotain halloween-kenttiä tuli.
Ne on tosi hyviä kenttiä kyllä. Pelasin kaikki läpi päivässä.
Angry birds star wars ilmestyi!
Todella hyvä peli, uudentyyppiset linnut jotka pystyy esim ampumaan tuo AB:hen ihan uusia ulottuvuuksia.
Olen siihen ihan koukussa!
Ja star warsin ja ab:n yhteistyö varmaan kannattaa, pelistä tulossa varmaan suosittu ja voi vaikuttaa jotain tuleviin star wars-leffoihinkin
Todella hyvä peli, uudentyyppiset linnut jotka pystyy esim ampumaan tuo AB:hen ihan uusia ulottuvuuksia.
Olen siihen ihan koukussa!
Ja star warsin ja ab:n yhteistyö varmaan kannattaa, pelistä tulossa varmaan suosittu ja voi vaikuttaa jotain tuleviin star wars-leffoihinkin
Itte en vielä peliä ole ostanut, mutta katotaan, ostanko. Angry birdsin asennus toiselle koneelle toimi hienosti, aikaa kesti noin kaksi minuuttia
Muuten, bave, onko sille sun windows phonelle ab:t ilmasia?
Ja mistä ostat jos ostat pelejä puhelimelles?
Muuten, bave, onko sille sun windows phonelle ab:t ilmasia?
Ja mistä ostat jos ostat pelejä puhelimelles?
Mun wp:lle (johon olen perus-AB:n ostanut kauppapaikasta) ei ole edes saatavilla muita kuin perus-ab.
Pelaan nykyään ab:ta & muita android-pelejä uudella androis-tabletillani (kiinalainen tabletti & merkki on ainol), johon ne saa siis ilmaiseksi.
WP:lle voi ostaa pelejä ihan wp:n omasta marketplace-sovelluksesta.
Pelaan nykyään ab:ta & muita android-pelejä uudella androis-tabletillani (kiinalainen tabletti & merkki on ainol), johon ne saa siis ilmaiseksi.
WP:lle voi ostaa pelejä ihan wp:n omasta marketplace-sovelluksesta.
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Angry Birds, Angry Birds Rio, Angry Birds Seasons vai Angry Birds Space?
» Angry Birds Seasons vs Angry Birds Rio??
» Angry Birds peli
» Angry Birds tuotteet
» Lempihahmonne Angry Birdsissä?
» Angry Birds Seasons vs Angry Birds Rio??
» Angry Birds peli
» Angry Birds tuotteet
» Lempihahmonne Angry Birdsissä?
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa