Aktiivisimmat aiheiden aloittajat
Camppu | ||||
kuukupööpötin | ||||
_Tipunen_ | ||||
ottolampi | ||||
PossuKunkku | ||||
Lintu | ||||
Hömelö | ||||
Jontsu1 | ||||
Bave- | ||||
_/j0ku_ |
Angry Birds peli
+3
_Tipunen_
Lintu
Camppu
7 posters
Sivu 1 / 1
Angry Birds peli
Onko teillä se peli, jos on millä laitteella? Tykkäättekö pelata sitä?
Minulla on tuo iPadillä ja olen löytänyt kahdeksan kultamunaa. Peli alkaa tylsistyttää, kun sitä on jo aika kauan pelannut.
Minulla on tuo iPadillä ja olen löytänyt kahdeksan kultamunaa. Peli alkaa tylsistyttää, kun sitä on jo aika kauan pelannut.
Vs: Angry Birds peli
Löytyy Acer iconia Tab A500-tabletille,jolla tämänkin viestin kirjoitin. Kuiteski,aluks oli ihan hyvö,sitten kuitenkin rupesi kyllästyttämään.
Lintu- Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 26
Mulla on Angry Birds PC:llä. Se on aika uusi, joten en oo ehtinyt pelata sitä niin paljon että kyllästyisin
_Tipunen_- Viestien lukumäärä : 125
Mulla on peli puhelimelle. Olen vetänyt normaalin jo läpi, ja se on hauska peli. Tämä taitaa olla foorumin yksi ensimmäisistä topista
kuukupööpötin- Viestien lukumäärä : 196
Itselläni on myös Angry Birds peli kännykässä,alkaa kyllä kyllästyttämään kun kaikki munat löydetty ja tasot pelattu,mielestäni angry birds space on tyhmä kun siinä on se ilmakehä ,se voisi vain olla ihan tavallinen avaruusteemalla,esim.possut olisivat voinett vaika leijua ilmassa ufoilla ja niihin ois sitten pitänyt osua.Mutta siis kännykkä on huawei ideos x5,ilmatteeks sain.
Angry Solita- Viestien lukumäärä : 4
Meillä on kans iPadillä ilmaisversiot kaikista paitsi spacesta.. Kännykässäkin mulla on joku ihme versio
Meillä on angry birds tabletilla, vaikken sitä nyt ole hetkeen taas pelannut.
Pelasin tavan Angry birdsiä kyllästymiseen asti ja Seasoniin on kiinnostus kestänyt. Nyt olen aivan ihastunut siihen Spaceen Noin viikko takaperin se saatiin, ja on sitä tullut hieman pelailtua. Hieman ehkä haastavampi kuin Seasons tai se tavallinen, mutta kuitenkin mielenkiintoinen.
Ps. Kelpaaks tää, Pööpötin
Pelasin tavan Angry birdsiä kyllästymiseen asti ja Seasoniin on kiinnostus kestänyt. Nyt olen aivan ihastunut siihen Spaceen Noin viikko takaperin se saatiin, ja on sitä tullut hieman pelailtua. Hieman ehkä haastavampi kuin Seasons tai se tavallinen, mutta kuitenkin mielenkiintoinen.
Ps. Kelpaaks tää, Pööpötin
Tuulen tyttö- Viestien lukumäärä : 6
Minulla o (tällä hetkellä) Angry Birds,Seasons,ja Space tietokoneelle mutta Rio pitäisi vielä ostaa.
Mikään Angry Birdseissä ei vielä ole alkanut kyllästyttää,mutta ehkä jonkun ajan päästä
Yhteensä kultamunia olen saanut 18(tavallisessa).
PS.löysin tämän foorumin vasta äsken, ja kivalta vaikuttaa
//korjaan:kultamunia 19
Mikään Angry Birdseissä ei vielä ole alkanut kyllästyttää,mutta ehkä jonkun ajan päästä
//korjaan:kultamunia 19
Viimeinen muokkaaja, AngryBirdsSeasons pvm Su Toukokuu 27, 2012 8:32 am, muokattu 1 kertaa
_/j0ku\_- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 24
Eiks vaikutakinAngryBirdsSeasons kirjoitti:Minulla o (tällä hetkellä) Angry Birds,Seasons,ja Space tietokoneelle mutta Rio pitäisi vielä ostaa.
Similar topics
» Angry Birds, Angry Birds Rio, Angry Birds Seasons vai Angry Birds Space?
» Angry Birds Seasons vs Angry Birds Rio??
» Off-Topic Angry Birds
» Angry Birds tuotteet
» Lempihahmonne Angry Birdsissä?
» Angry Birds Seasons vs Angry Birds Rio??
» Off-Topic Angry Birds
» Angry Birds tuotteet
» Lempihahmonne Angry Birdsissä?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa