Aktiivisimmat aiheiden aloittajat
Camppu | ||||
kuukupööpötin | ||||
_Tipunen_ | ||||
ottolampi | ||||
PossuKunkku | ||||
Lintu | ||||
Hömelö | ||||
Jontsu1 | ||||
Bave- | ||||
_/j0ku_ |
Parannusehdotukset
+6
Overlord
Hömelö
kuukupööpötin
_Tipunen_
Lintu
Camppu
10 posters
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Parannusehdotukset
No,ny ainakin näin alkuun logo olis ihan kiva ja ainakin vähän omia painikkeita ja muutenkin vähän tyhjän olonen,mut eiköhän tää tästä kehity
Lintu- Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 26
Logon minä teen kunhan pääsen koneelle, olen iPadillä. Lisäilen myös hymiöitä, kun kerkiän.Lintu kirjoitti:No,ny ainakin näin alkuun logo olis ihan kiva ja ainakin vähän omia painikkeita ja muutenkin vähän tyhjän olonen,mut eiköhän tää tästä kehity
// logo ja hymiöitä lisätty
Taustan väriä voisi vaihtaa joksikin mukavemmaksi???
_Tipunen_- Viestien lukumäärä : 125
_Tipunen_ kirjoitti:Taustan väriä voisi vaihtaa joksikin mukavemmaksi???
Tämä teema sopii aivan loistavasti kun kerran änkri pöörtsin päälintu on punainen.
Okei.. Mun mielestä tää on kyl vähän tylsä, mut sinähän sen päätät.
Juu, taustaväri on aika himmeä ja tylsä. Laita mieluummin keltainen, vihreä tai tummenpi punainen.Tällainen.
kuukupööpötin- Viestien lukumäärä : 196
Joo joo, mutta emmä nyt aio ainakaan vielä mitään vaihtaa.
//joojoo
//joojoo
Viimeinen muokkaaja, Camppu pvm Ke Maalis 14, 2012 5:20 am, muokattu 1 kertaa
Vaaleanvihreäkin kävis.. (olis possujen väri)
Tää on hieno!! Hienot fontit ja nätti tausta. Kiitos!!!
Mun mielestä täällä on kumminkin aivan liikaa osioita. Pelit ja leikit, foorumin kilpailut ja visat ja kisat (kisa on sama kuin kilpailu) voisivat yhdistyä vaikka "Leikit, visat ja kisat" -osioksi, sillä pelikin oikeastaan on sama kuin leikki.
Angry Birds -osio voisi siirtyä Foorumiin liittyviin, onhan tämäkin Angry Birds -foorumi, tai sitten pulinoihin, mutta minusta on turha tehdä kokonainen osasto jollekin aiheelle, kun se voisi hyvinkin mennä muualle.
Älä kuitenkaan pahastu viestistäni, nämä oli vain parannusehdotuksia.
Angry Birds -osio voisi siirtyä Foorumiin liittyviin, onhan tämäkin Angry Birds -foorumi, tai sitten pulinoihin, mutta minusta on turha tehdä kokonainen osasto jollekin aiheelle, kun se voisi hyvinkin mennä muualle.
Älä kuitenkaan pahastu viestistäni, nämä oli vain parannusehdotuksia.
Hyvä. Jos pystyt, yhdistä Pelit ja leikit ja Visat ja kisat Juuri vaikka Leikit, visat ja kisat -osioksi. Yritä olla poistamatta viestejä.
//Koita muuten lähettää mulle jokin yksityisviesti vaan, sillä haluan nähdä miten se ilmoitetaan nyt, vai ilmoitetaanko lainkaan.
//Koita muuten lähettää mulle jokin yksityisviesti vaan, sillä haluan nähdä miten se ilmoitetaan nyt, vai ilmoitetaanko lainkaan.
Mutta laita vaikka se Angry Birds Foorumiin liittyviin tai Pulinoihin, minusta sen on turha möllöttää tuossa, kun en usko, että tulee enempää Angry Birds -osioita.
Ehkäpä Angry Birds-aiheisia hymiöitä??
En ole aikeissa laitta Angry Bird aiheisia hymiöitä. En ole kyllä löytänytkään niitä mistään, mutta jos sattuu silmään niin linkittäkää se sivusto tänne.
Tuolla on osio Sarjakuvat, niin olisi älykkäämpää tehdä siitä vaikka kirjat ja sarjakuvat, koska missä sitten voi puhua kirjoista?
Mun mielestä on turhaa tehdä erikseen kirjat ja sarjakuvat. Nehän tavllaan on ihan samantapaisia. Muta enhän mä mikään ylläpitäjä ole, ja muutenkin sä saat päättää.
Löysin juuri hyvän sivuston jossa on paljon hymiöitä. Uusia hymiöitä tulee siis lähiaikoina .
Kivaa, lisää hymiöitä tulossa. Kiitos.Löysin juuri hyvän sivuston jossa on paljon hymiöitä. Uusia hymiöitä tulee siis lähiaikoina .
Ja voisiko uuden Viikon käyttäjä -äänestykseni laittaa tuohon sivuun, jotta se olisi näkyvillä kaikille koko ajan, kun ei ole muitakaan äänestyksiä vielä tehty?
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa