Aktiivisimmat aiheiden aloittajat
Camppu | ||||
kuukupööpötin | ||||
_Tipunen_ | ||||
ottolampi | ||||
PossuKunkku | ||||
Lintu | ||||
Hömelö | ||||
Jontsu1 | ||||
Bave- | ||||
_/j0ku_ |
Esittele itsesi
+3
Overlord
kuukupööpötin
Camppu
7 posters
Sivu 1 / 1
Esittele itsesi
Esittele itsesi. Esittelyissä Ei saa lukea osoitteita tai muita henkilökohtaisia tietoja!
Esittelen nyt itseni:
Olen siis 16.10 12 vuotta täyttävä tyttö täältä Etelä-Suomesta. Asun kerrostalon kolmannessa kerroksessa, eikä talossamme ole hissiä. Minulla on silmälasit ja etu- ja toinennimeni alkavat C:llä. Harrastan kilpauintia neljä kertaa viikossa.
Jotain nippelitietoa:
- Ruskeat silmät
- Hiukset myös ruskeat
- lempipelit, Sims 3 ja Sonic generations
- En ole lissu
- Pidän farkkuja vain jos äiti pakottaa, muuten lökärit
- Lempivärini on vihreä
- En voi sietää pinkkiä
- Rakastan liikuntaa
Esittelen nyt itseni:
Olen siis 16.10 12 vuotta täyttävä tyttö täältä Etelä-Suomesta. Asun kerrostalon kolmannessa kerroksessa, eikä talossamme ole hissiä. Minulla on silmälasit ja etu- ja toinennimeni alkavat C:llä. Harrastan kilpauintia neljä kertaa viikossa.
Jotain nippelitietoa:
- Ruskeat silmät
- Hiukset myös ruskeat
- lempipelit, Sims 3 ja Sonic generations
- En ole lissu
- Pidän farkkuja vain jos äiti pakottaa, muuten lökärit
- Lempivärini on vihreä
- En voi sietää pinkkiä
- Rakastan liikuntaa
Vs: Esittele itsesi
Mä olen poika Turusta. Synttärit on 29.4., jolloin täytän 12 vuotta. Asun omakotitalossa. Minullakin on silmälasit. Nimikirjaimet ovat A. H. T. Harrastan ulkoilua ja pyöräilyä vapaanlaisesti, mutta käyn harmonikka- ja viulutunneilla konservatoriolla. Käyn myös kokkikerhossa ja italiantunneilla. Olen asunut 1 ja ½ vuotta italiassa joten osaan kieltäkin.
- Siniset silmät.
- Lempipelejä mm. LittleBigPlanet
- Lempisivuja, akuankka.fi ja tämä.
- Lempiväri vihreä
- Hiukset vaaleat
- Silmälasit muoviset, mustat ulkopuolelta, vahvuudet -2,5 (mitä se teitä kiinnostaa )
- Siniset silmät.
- Lempipelejä mm. LittleBigPlanet
- Lempisivuja, akuankka.fi ja tämä.
- Lempiväri vihreä
- Hiukset vaaleat
- Silmälasit muoviset, mustat ulkopuolelta, vahvuudet -2,5 (mitä se teitä kiinnostaa )
kuukupööpötin- Viestien lukumäärä : 196
kuukupööpötin kirjoitti:
Kiinostaa. Mun rillit on yhtä vahvat .
Jaahas, meikä on 12v. vitosella oleva poika Lohjalta, ja asun omakotitalossa.
Näemmä kummallakin teistä on lasit (rillit ); itselläni ei ole onkelmia näön kanssa. No, alla vähän kaikkea muuta.
-Broidi, Laivafani2200 a.k.a. Titanicci.
-Vitosella, enkä ole jäänyt luokalle.
-Huh, kuinka te saitte noin paljon asiaa?
Näemmä kummallakin teistä on lasit (rillit ); itselläni ei ole onkelmia näön kanssa. No, alla vähän kaikkea muuta.
-Broidi, Laivafani2200 a.k.a. Titanicci.
-Vitosella, enkä ole jäänyt luokalle.
-Huh, kuinka te saitte noin paljon asiaa?
Overlord- Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 455
Noo.. Minä olen tyttö Etelä-Suomesta, joka täyttää 12v. 29.6. Nimikirjaimeni ovat N.K.P. Asun omakotitalossa ja kouluun minulla on matkaa 2,5 km. Harrastan koripalloa kolme ja soitan pianoa yhden kerran viikossa. Lempiaineeni koulussa ovat: enkku, kässä ja liikunta.
-ruskea tukka
-sekametelisoppasilmät XD
-olen samalla luokalla Campun kanssa
-lempipelini on New Super Mario Bros. Wii
-opettajani on nainen
-olen musiikkiluokalla
-lempihymiöni on:
Eiköhän tässä ollut jo riittämiin tietoa
-ruskea tukka
-sekametelisoppasilmät XD
-olen samalla luokalla Campun kanssa
-lempipelini on New Super Mario Bros. Wii
-opettajani on nainen
-olen musiikkiluokalla
-lempihymiöni on:
Eiköhän tässä ollut jo riittämiin tietoa
_Tipunen_- Viestien lukumäärä : 125
Vähän lisää minusta:
Asioita joista pidän:
- Piirtäminen
- Italialainen jäätelö
- Frisbee-golf
- Tavaroiden keräily
-
- Puutyö
- Kirkonrotta
Muuta:
- Olen englanninluokalla
Asioita joista pidän:
- Piirtäminen
- Italialainen jäätelö
- Frisbee-golf
- Tavaroiden keräily
-
- Puutyö
- Kirkonrotta
Muuta:
- Olen englanninluokalla
Kysyin tätä jo ankkasivuilla: millä helv*tin enkunluokalla?kuukupööpötin kirjoitti:
- Olen englanninluokalla
Overlord- Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 455
On musiikin-, kuviksen-, saksan- ja venäjänluokkia, niin onhan enkunluokkakin. Se tarkoittaa että hissa, uskonto, bilsa, matikka ja fyke on kaikki englanniksi, ja normaalistikin puhumme opettajalle englantia koulussa.
Meillä musikkiluokkalaisilla on aina kaksi konserttia vuodessa. Saamme lippurahojen ansiosta tienattua leirikoulurahaa
Kiva. Meillä on aina myyjäisiä ja muita sen tapaisia kuten juhlia ja discoja. Niin me kerätään rahaa.Meillä musikkiluokkalaisilla on aina kaksi konserttia vuodessa. Saamme lippurahojen ansiosta tienattua leirikoulurahaa
Meidän koulussa on kans ollut että joku luokka (ei musiikkiluokka, koska ne saavat rahaa konserteista) saa järjestää discon ja ansaita sillä rahaa.
Ottolampi. Öö. . .Täällä näyttää olevan liki lakisääteistä olla vain 12v. No noita ikähaarukkaani noita mahtuu likemmä 5kpl. Joten ihan teinie EN enää kyllä ole. Se mikä on mun juttuni on tietoisuus ydinteollisuuden salatuimmatkin sisäpiiriosaamiset ja kaikki mitkä liittyvät energiasähkötuotantoon. Videoissa esiinnyn viljalti. YLE TV2 Olkiluodosta ikuisuuteen. Myös Yotube ja Styrge löytyy vaikka vesivoimnalastamme juttua myös.
Minulla on itsetekoinen kolmannesmegawatin vesivoimalakin. Olen senkin 1995 lähtien itse tehnyt ja suunitellut. 14 milj kWh aitoa ja ydinsekovoimaa valovuosia puhtaampaa norppa sähköä myytynä Suomeen, siis TEILLEKIN! TVO:lla olen ollut kolmattakymmenettä vuotta töissä ja tunnen sen 2* 1500huoneeliset laitteistot todella tarkoin, uskomattoman hyvin. Joten ikää ja kokemusta ja jos aiheesta kysyttävää niin täältä todella l ö y t y y !. .
Minulla on itsetekoinen kolmannesmegawatin vesivoimalakin. Olen senkin 1995 lähtien itse tehnyt ja suunitellut. 14 milj kWh aitoa ja ydinsekovoimaa valovuosia puhtaampaa norppa sähköä myytynä Suomeen, siis TEILLEKIN! TVO:lla olen ollut kolmattakymmenettä vuotta töissä ja tunnen sen 2* 1500huoneeliset laitteistot todella tarkoin, uskomattoman hyvin. Joten ikää ja kokemusta ja jos aiheesta kysyttävää niin täältä todella l ö y t y y !. .
ottolampi- Viestien lukumäärä : 16
Koska olen lainkuuliainen immeinen,olen 12(poika) Taidan olla ehkä outo, koska käyn tuikitavallista koulua ja tavallista luokkaa.No tulipas siinä vähän asiaa
ottolampi,ei sillä etteikö oikea tieto ydinvoimasta olisi tärkeää, mutta en oikein usko että tämä foorumi on oikea paikka siitä tiedottamisellle.
Hei! muistin lempielokuvani!se on naapurini totoro :)ja muutkin Hayao Miyazakin elokuvat
olet hyvä tyyppi jos olet katsonut jotain sen tyypin elokuvia
// ja ottolampi, oletko miettinyt, mitenköhän angry birds ja ydinvoima liittyvät yhteen?
ottolampi,ei sillä etteikö oikea tieto ydinvoimasta olisi tärkeää, mutta en oikein usko että tämä foorumi on oikea paikka siitä tiedottamisellle.
Hei! muistin lempielokuvani!se on naapurini totoro :)ja muutkin Hayao Miyazakin elokuvat
olet hyvä tyyppi jos olet katsonut jotain sen tyypin elokuvia
// ja ottolampi, oletko miettinyt, mitenköhän angry birds ja ydinvoima liittyvät yhteen?
_/j0ku\_- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 24
Joo moro, olen 11 - vuotias poika Äänekoskelta.(Josta kukaan ei tietenkään tiedä?) Olen kovin uusi tällä foorumilla, mutta monessa muussa paikassa olen ihan tuttu. AA.Fissä olen ollut TaiQaviida, Sienifoorumilla King_Bowser ja Roope Ankan Foorumilla olen pelkkä Kingi. Campun tiedän aa.fistä, kuten kuukupööpötin. Minulla on vaaleanruskeat hiukset, harmi vain sillä ne oli ennen vaaleat. Minulla ei ole silmälaseja, mutta arvostan silmälasillisia ihmisiä. Olen noin 155cm pitkä, mutta minä pitenen kokoajan etten pysy perässä edes. Pitäneen taas katsoa pituus. Ja tosiaan olen ''asunut'' monessa foorumissa, ja voin tänne sitten jäähäkin sillä Angry Birds kiinnostaa minua. Mukavalta foorumilta ainakin näyttää.
PossuKunkku- Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 23
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa