Aktiivisimmat aiheiden aloittajat
Camppu | ||||
kuukupööpötin | ||||
_Tipunen_ | ||||
ottolampi | ||||
PossuKunkku | ||||
_/j0ku_ | ||||
Lintu | ||||
Hömelö | ||||
Jontsu1 | ||||
Bave- |
Harry Potter kirjat
3 posters
Sivu 1 / 1
Harry Potter kirjat
Täällä puhutaan samannimisestä kirjasarjasta.
Itse rakastan Harry Pottereita yli kaiken. Olen lukenut kaikki kaksi kertaa paitsi kuutosen (luen parhaillaan) ja seiskan. Lempparini on vitonen, kutonen tai seiska.
Itse rakastan Harry Pottereita yli kaiken. Olen lukenut kaikki kaksi kertaa paitsi kuutosen (luen parhaillaan) ja seiskan. Lempparini on vitonen, kutonen tai seiska.
kuukupööpötin- Viestien lukumäärä : 196
Vs: Harry Potter kirjat
Olen lukenut kaikki kirjat varmaan viidesti . Olen nähnyt myös melkein kaikki elokuvat, paitsi Puoliverisen prinssin ja Feeniksin killan. Taitavat olla tällä hetkellä lempikirjojani.
Huom! Tämä on kirjat-foorumi, eli elokuvatCamppu kirjoitti:Olen nähnyt myös melkein kaikki elokuvat, paitsi Puoliverisen prinssin ja Feeniksin killan.
Oon Potter-fani ja olen lukenut kaikki kirjat paitsi viimeisen.. Ovat vaan niin jänniä ja hyviä..
_Tipunen_- Viestien lukumäärä : 125
kuukupööpötin kirjoitti:Huom! Tämä on kirjat-foorumi, eli elokuvatCamppu kirjoitti:Olen nähnyt myös melkein kaikki elokuvat, paitsi Puoliverisen prinssin ja Feeniksin killan.
Niin mutta topic on "Harry Potter"
No joo. Ajattelin tehdä kylläkin HP-leffoille oman topan. En mä sitä kyllä nyt tee. Tai ehkä teenkin.
//Vaihtaisitko nimen Harry Potter -kirjat'ksi?
//Vaihtaisitko nimen Harry Potter -kirjat'ksi?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa