Aktiivisimmat aiheiden aloittajat
Camppu | ||||
kuukupööpötin | ||||
_Tipunen_ | ||||
ottolampi | ||||
PossuKunkku | ||||
Lintu | ||||
Hömelö | ||||
Jontsu1 | ||||
Bave- | ||||
_/j0ku_ |
Tv
4 posters
Sivu 1 / 1
Tv
Täällä keskustellaan yleisesti televisiosta, ohjelmista, kanavista yms.
Katsoin eilen Terra Novan uusimman jakson, se oli ihan kiva jakso. Katotteko te Terra Novaa? Mun mielestä se on tosi hyvä sarja. Eilen tuli myös Spiderman 2, otin sen talteen ja aion katsoa ehkä tänään. Illalla myöhään tuli myös Hohto, K-16, vaikka olen vasta 11 vuotta, mutta me katsottiin siitä vain puoli tuntia alusta, ja sekin tuli talteen. Ei se ensimmäiset 30 minuuttia ollut ainakaan mitään kauheaa. Ja se on hyvä, että jos siinä on tulossa joku kauhu-kohta, niin siinä tulee aina sellainen tietty korkea musiikki, niin se varoittaa
Katsoin eilen Terra Novan uusimman jakson, se oli ihan kiva jakso. Katotteko te Terra Novaa? Mun mielestä se on tosi hyvä sarja. Eilen tuli myös Spiderman 2, otin sen talteen ja aion katsoa ehkä tänään. Illalla myöhään tuli myös Hohto, K-16, vaikka olen vasta 11 vuotta, mutta me katsottiin siitä vain puoli tuntia alusta, ja sekin tuli talteen. Ei se ensimmäiset 30 minuuttia ollut ainakaan mitään kauheaa. Ja se on hyvä, että jos siinä on tulossa joku kauhu-kohta, niin siinä tulee aina sellainen tietty korkea musiikki, niin se varoittaa
kuukupööpötin- Viestien lukumäärä : 196
Vs: Tv
Mä katon ainakin Terra novaa! En joka jaksoa mutta aina kun muistan.... Simpsonit on hyvä sarja kanssa. Näyttäisivät 23. tuokkarin jo Suomessakin! Toisaalta onkohan se edes vielä valmis?
Titanicci- Viestien lukumäärä : 4
Mä katsoin tänään Hohdon puoli tuntia lopusta. Oli se ihan hyvä, se oli vaan inhottava, kun se kokki kuoli, se hakkas sen kirveellä. Katsoin myös Terra Novan tänään. Oli toiseksi viimeinen jakso. Mutta se oli ihan hyvä jakso. Harmi, kun se loppuu se sarja. Katsoin myös kaksiosaisen Titanic-sarjan, joka oli tylsä. Siinä ei edes näytetty, kun laiva uppoaa, se loppui siihen, että joku italialainen mies yritti saada kavereitaan ulos jostain siivouskomerosta ja hukkui.
Anteeksi nyt vaan tämä negatiivisuus mutta ikäraja on VAAN numeroita. Jos hohto on liian kauhee sulle,Kuukupööpötin,niin voin luetellla tässä vaikka kuinka monta paljon vastenmielisempää,k-18 leimalla varustettua,oksettavaa,raakaa,sairasta,järkyttävää,monissa maissa kiellettyä tai leikattua,kuvottavaa,inhottavaa,pöyristyttävää,leffaa joka jättää pahan olon,mustalla huumorilla varustettua,puistattavaa,kamalaa,en ainakaan kato toista kertaa-fiiliksen tuottavaa elokuvaa. Esim.cannibal holocaust,en rupea siitä nyt selittämään kun on niin sairas. Sori olin nyt kello 23:06 vähän väsyny .
Lintu- Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 26
Oikeastaan en tajunnut yhtään mitä tarkoitit . En sanonut, että Hohto olisi liian kauhea mulle, katsoinhan minä sen kokonaan, vaikka olen pian vasta 12.
Mä en ainakaan saa kattoo mitään muuta kuin jotaa K11..
_Tipunen_- Viestien lukumäärä : 125
Otan osaa,on lastenleffatkin hyviä,mutta yleensä kunnon action/splatter-elokuvat on K-18,minkäs teet._Tipunen_ kirjoitti:Mä en ainakaan saa kattoo mitään muuta kuin jotaa K11..
Lintu- Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 26
Mitkä on teidän mielestä:
a) Paras animaatioelokuva
b) Paras näytelty elokuva
c) Paras animaatiosarja
d) Paras näytelty sarja?
c) Paras animaatiosarja
d) Paras näytelty sarja?
Mun vastaukset:kuukupööpötin kirjoitti:Mitkä on teidän mielestä:
c) Paras animaatiosarja
d) Paras näytelty sarja?
a) Madagascar
b) ööö... Hankalaa.. Katon yleensä vaan animaatioita, syyn voitte lukea edellisessä viestissäni tässä topicissa
c) Simpsonit
d) Frendit
_Tipunen_- Viestien lukumäärä : 125
Omani ovat:kuukupööpötin kirjoitti:Mitkä on teidän mielestä:
c) Paras animaatiosarja
d) Paras näytelty sarja?
a) Ice Age 3 ehkä?
b) Tintin seikkailut - Yksisarvisen salaisuus
c) Paavo Pesusieni