Aktiivisimmat aiheiden aloittajat
Camppu | ||||
kuukupööpötin | ||||
_Tipunen_ | ||||
ottolampi | ||||
PossuKunkku | ||||
Lintu | ||||
Hömelö | ||||
Jontsu1 | ||||
Bave- | ||||
_/j0ku_ |
Off-topic
+9
pommi lintu
Angry Solita
Titanicci
Hömelö
Keuhkopöhö
kuukupööpötin
_Tipunen_
Lintu
Camppu
13 posters
Sivu 2 / 4
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Off-topic
No on se, kuukaudessa, mutta jatketaan keskustelua chatissa, käykö?
kuukupööpötin- Viestien lukumäärä : 196
Kivaa, sunnuntai! Tänään taas harkat ja huomenna kouluun..
Kaikki pistekisan kolmannelle kierrokselle!!!
Kaikki pistekisan kolmannelle kierrokselle!!!
_Tipunen_- Viestien lukumäärä : 125
Uu beibi jei! Sain luvan olla eilen italiantunnilta pois (tylsää) ja tänään ei olekaan harrastuksia. Taidan kuitenkin nyt lähteä ulos, jos joku kaveri vaan tulee mun kanssa. Tein tänään muutaman uuden topan, yritän kasvattaa foorumia, jotta se olisi kiinnostavampi ja silti eri-asioitakin sisältävä kuin vain AB'ta.
Tänään tultiin yökoulusta kotiin. Hiljaisuus oli jo klo 23.30 mutta menimme nukkumaan vasta klo 00.55 . Meillä oli siellä disco, jossa en kylläkään ollut, koska kaikki pojat olivat siellä. Huomenna perjantai.
Mä en ole kuullutkaan yökoulusta, mikäs se sellainen on? Kerro lisää, oon kiinnostunut.
No ollan vaik luokan kanssa yön yli koulussa. Meillä oli jo kolmosella ekä yökoulu. Viimevuonna me oltiin jopa yksi yö leirikoulussa. Kutosella sitten pitempään.
Aijaa. En ollut ennen kuullut tuollaisesta. Se on varmaan hauskaa...
Siis onko se kivaa vai ei?TootakaiSe on varmaan hauskaa...
Kiitos, jos harkitset ylentämistäni modeksi. Minulle se ainakin käy. Viittaan siis sigiisi. Onko mun uusi sigi kiva?
kuukupööpötin kirjoitti:Kiitos, jos harkitset ylentämistäni modeksi. Minulle se ainakin käy. Viittaan siis sigiisi. Onko mun uusi sigi kiva?
Kysyn vielä Tipusen mielipidettä. Uusi sigisi on aika hauska .
Söin eilen 8 pääsiäismunaa mihin sisältyi Mega Kinder. Äiti teki kanssa hyvää lammaspaistia.
Minä vietin ihan mukavaa pääsiäista Porissa ja Raumalla, kumpienkin isovanhempien luona. Toisilta, Porissa sain yhden Kinder-munan, ja toisilta Raumalla sain yhden sellaisen suurehkon -Disney-munan ja Kinderin. Kinder-munat on niin hyviä että...
Tein niinkuin Kuukupööpötin ehdotti ja liityin! Olen siis Laivafani2200!
Titanicci- Viestien lukumäärä : 4
Kiva kun sinä ja Lucar rekkasitte!
Ollaan nyt mökillä, ja syön mangopilttiä! Se on hyvääää!
Ollaan nyt mökillä, ja syön mangopilttiä! Se on hyvääää!
Vähän kun mainostin, heti pari tyyppiä lisää. Ehkä saadaan foorumi henkiin. Mainostakaa satunaisesti tietyille henkilöille joskus tätä foorumia, niin oikeasti saatetaan herättää tämä henkiin. Kaksimielistä, mutta on kivaa, jos tulisi pari spämmääjääkin, jotta modeille tulisi hommia, mutta en ,missään nimessä tarkoita, että haluaisin tänne spämmiä, on vain kiinnostavaa moderoida
Hienoja hymiöitä täällä! Kenen tekemä tää sivu on?
Titanicci- Viestien lukumäärä : 4
Joo moi kirjauduin tänään Campun pyynnöstä,se vähän kesti mutta nyt olen täällä,ette koskaan arvaa kuka olen,mutta vihjeen voin antaa:oon myös AA:ssa
Vaikuttaa siistiltä paikalta,kumpa täällä olisi enemmään porukka niin voisi aina chattailla.
Vaikuttaa siistiltä paikalta,kumpa täällä olisi enemmään porukka niin voisi aina chattailla.
Angry Solita- Viestien lukumäärä : 4
Titanicci kirjoitti:Hienoja hymiöitä täällä! Kenen tekemä tää sivu on?
Minun tekemähän tämä onpi.
Ja Solita kiva kun rekkasit.
Solita, etkö sä ole rekannut tänne jo, nimellä Solita? Jos se on sun toinen käyttäjä, josta esim unohdit salasanan, niin Camppu saa sen varman poistettua. ?
Joo kyllä olin jo rekannu mutta en tiedä mistä kiikasti,voi Camppu poistaa sen Solitan,oon täällä sitte Angry Solitana.
Angry Solita- Viestien lukumäärä : 4
Okei.
Tänään olin vähän niinkuin kipeänä niin jäin kotiin. Olen maannut peittojen uumenissa koko päivän ja katsonut telkkaria aika kauan, välillä myös luin akkaria. NÄLKÄÄÄÄÄÄÄ!!
Tänään olin vähän niinkuin kipeänä niin jäin kotiin. Olen maannut peittojen uumenissa koko päivän ja katsonut telkkaria aika kauan, välillä myös luin akkaria. NÄLKÄÄÄÄÄÄÄ!!
Rekisteröidyin just mutta en kerro kuka oon Akuankka.fi:stä!
//Oon angry bird AA.fissä.
////Muuten mihin ihmeen chattiin??
//Oon angry bird AA.fissä.
////Muuten mihin ihmeen chattiin??
Viimeinen muokkaaja, pommi lintu pvm Ti Huhti 17, 2012 3:14 am, muokattu 2 kertaa
pommi lintu- Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 24
Ok. Ei ole pakko kertoa, mutta jos se on noin salaista, niin itse en edes kertoisi että sain tietää aa.fistä tästä foorumista.
//Tule chattiin
//Tule chattiin
Lähetään huomenna Roomaan . Tullaan sieltä vasta ensi viikon keskiviikkona. Huomenna vielä kouluun, mutta sitten lentokentälle!!
Ja teretulomast Pommi Lintu!
Ja teretulomast Pommi Lintu!
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 2 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa