Aktiivisimmat aiheiden aloittajat
Camppu | ||||
kuukupööpötin | ||||
_Tipunen_ | ||||
ottolampi | ||||
PossuKunkku | ||||
Hömelö | ||||
Jontsu1 | ||||
Bave- | ||||
_/j0ku_ | ||||
Lintu |
Arvostele edellinen käyttäjä
+3
Camppu
_Tipunen_
Lintu
7 posters
Sivu 1 / 1
Arvostele edellinen käyttäjä
Eli perus aek. Arvostele edellinen käyttäjä siispä.
Edit: Arvostelujen pitää olla VÄHINTÄÄN yhden rivin mittaisia ei lyhyitä tyyliin "Ihan kiva 8+"
Edit: Arvostelujen pitää olla VÄHINTÄÄN yhden rivin mittaisia ei lyhyitä tyyliin "Ihan kiva 8+"
Lintu- Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 26
Vs: Arvostele edellinen käyttäjä
Lintu vaikuttaa kivalta käyttäjältä
_Tipunen_- Viestien lukumäärä : 125
Tipunen on hauska ja asiallinen käyttäjä joka ei psämmää eikä trollaa.
Camppu on hyvä ja mukava ylläpitäjä
_Tipunen_- Viestien lukumäärä : 125
Tipunen on kokenut, mukava ja hauska käyttäjä. Tietää foorumin säännöt, eikä ikinä rikkoisi niitä tai spämmäisi. Ei kiusaa ketään, eikä ole epäreilu. Tekee hyödyllisiä ja mukavia topiceja ja viestit on kiinnostavia, ei liian pitkiä eikä lyhyitä (tosin tässä topassa voisit todellakin kirjoittaa pitempiäkin viestejä ) 9½!
kuukupööpötin- Viestien lukumäärä : 196
Pööpötin on sellainen käyttäjä että voisin jopa harkita modeksi ylentämistä Linnun tilalle. Hän osaa hyvin perustella mielipiteensä, millainen se nyt tahansa onkaan. Pööpötin on kirjoittanut paljon viestejä, ja kaikki ovat olleet hyvälaatuisia. Pitää varoa ettei joku mene kohta viesteissä ohi . Arvosanaksi tulee: 9 1/2
No Campun minä olen tuntenut jo suht kauan. Campullahan oli aluksi yksi toinen foorumi, ja mä rekkasin sinne ja sillä oli ongelmia sen teossa niin se teki musta yliksen ja opetin sille foorumin tekoa. Siitä lähtien tunnen hänet hyvin täällä, ja muissakin paikoissa. On erittäin mukava ja oikeudenmukainen, ei spämmää ja on kohtelias. Minusta on tullut hänen nettikaverinsa, ja se on mukavaa. Antaisin numeroksi 10!
kuukupööpötin- Viestien lukumäärä : 196
Kuukupööpötin on hyvä mode, joka pitää kuukulaa ja kirjoittaa juuri sopovan mittaisia viestwjä. Arvosanaksi 9+
Jontsu1- Viestien lukumäärä : 11
Jontsu on perustyyppi, joka välillä osaa pelleillä ja välillä ei. Minun mielestä olet ok tyyppi ja annan arvosanaksi 8+.
PossuKunkku- Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 23
no PossuKunkku on tämän foorumin löydettyään antanut mielestäni paljo vinkkejä miten tätä voisi kehittää ja on muutenkin ok tyyppi, joten taitaapa olla se 10 sopiva arvosana.
ja olet varmaan löytänyt tän foorumin samalla lailla kuin minäkin; pistänyt googlen hakuun `angry birds foorumi´ tai jotain sen suuntaista
ja olet varmaan löytänyt tän foorumin samalla lailla kuin minäkin; pistänyt googlen hakuun `angry birds foorumi´ tai jotain sen suuntaista
_/j0ku\_- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 24
Juuri näin, ja sinun arvostelun vuoro nyt.
jOku on aktiivinen, ja mukava henkilö. Hän muistaa käydä tässä foorumissa aika usein, ja yrittää pysyä aktiivisenakin. Olen ylpeä tästä, ja olen myös siitäkin ylpeä että sulla on sanat hallussa. Kaikilla ei näin ole, ja siksipä annan arvosanaksi... 9+!
jOku on aktiivinen, ja mukava henkilö. Hän muistaa käydä tässä foorumissa aika usein, ja yrittää pysyä aktiivisenakin. Olen ylpeä tästä, ja olen myös siitäkin ylpeä että sulla on sanat hallussa. Kaikilla ei näin ole, ja siksipä annan arvosanaksi... 9+!
PossuKunkku- Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 23
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa