Angry Birds-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

3 posters

Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  kuukupööpötin Su Maalis 25, 2012 12:31 am

Yleistä keskustelua HP-leffoista.
Olen itse nähnyt jokaisen ainakin 4 kertaa, paitsi kutosen 3 ja 7 osa 2 vain 2 kertaa.


Viimeinen muokkaaja, kuukupööpötin pvm La Maalis 31, 2012 11:28 pm, muokattu 1 kertaa
kuukupööpötin
kuukupööpötin

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 10.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Vs: Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  _Tipunen_ Su Maalis 25, 2012 6:50 am

Mä olen nähnyt vaan ykkösen.. Crying or Very sad
_Tipunen_
_Tipunen_

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 05.03.2012
Paikkakunta : Aurinkokunta

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Vs: Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  kuukupööpötin Su Maalis 25, 2012 8:35 am

Paras on mielestäni 7 osa 2, seuraavaksi paras on 5 sitten 7 osa 1 sitten 6 (vaikka se ei menekään yhtään juonen mukaan Crying or Very sad ) sitten tulee 4, 3, 1 ja kaksi. Eli listauksena nimillä on parhaat:
1. Kuoleman varjelukset, osa 2
2. Feeniksin kilta
3. Kuoleman varjelukset osa 1
4. Puoliverinen prinssi
5. Liekehtivä pikari
6. Azkabanin vanki
7. Viisasten kivi
8. Salaisuuksien kammio
kuukupööpötin
kuukupööpötin

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 10.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Vs: Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  Camppu Su Maalis 25, 2012 9:03 am

Minustakin parhausjärjestys on sama kun pööpöttimen listassa, jos siitä miinustaa ne mitä en ole nähnyt.
Camppu
Camppu
Admin

Viestien lukumäärä : 169
Join date : 02.03.2012
Ikä : 12
Paikkakunta : Maailmankaikkeus

https://angrybirds.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Vs: Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  kuukupööpötin To Maalis 29, 2012 5:59 am

Onko teidän mielestä hyvä, että Kuoleman Varjelukset tehtiin kahteen osaan? Minun mielestä ainakin on, niin saatiin hyvin juonen mukaan menemään, kuten kutonen ja vitonen kirjoina ovat erialisia koska ovat niin pitkiä, ei kaikki mahdu yhteen leffaan, niin mun mielestä se on parempi että tehdään hyvä kahteen osaan kuin huono yhteen. Harry Potter -elokuvat ja -videopelit 984950513
kuukupööpötin
kuukupööpötin

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 10.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Vs: Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  Camppu To Maalis 29, 2012 7:27 am

kuukupööpötin kirjoitti:Onko teidän mielestä hyvä, että Kuoleman Varjelukset tehtiin kahteen osaan? Minun mielestä ainakin on, niin saatiin hyvin juonen mukaan menemään, kuten kutonen ja vitonen kirjoina ovat erialisia koska ovat niin pitkiä, ei kaikki mahdu yhteen leffaan, niin mun mielestä se on parempi että tehdään hyvä kahteen osaan kuin huono yhteen. Harry Potter -elokuvat ja -videopelit 984950513

Niin, sitten niin paljan kohtia olisi jouduttu leikkaamaan pois. Kyllä näin on paras.
Camppu
Camppu
Admin

Viestien lukumäärä : 169
Join date : 02.03.2012
Ikä : 12
Paikkakunta : Maailmankaikkeus

https://angrybirds.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Vs: Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  kuukupööpötin La Maalis 31, 2012 11:29 pm

Muutin otsikkoa vähän, koska viihdettähän ovat myös videopelit. Itselläni peleistä on Vitonen ja kutonen.
kuukupööpötin
kuukupööpötin

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 10.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Vs: Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  _Tipunen_ Ke Huhti 25, 2012 4:30 am

Mulla on Feeniksin kilta ps2:kkoselle...
_Tipunen_
_Tipunen_

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 05.03.2012
Paikkakunta : Aurinkokunta

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Vs: Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  kuukupööpötin Ke Huhti 25, 2012 9:26 am

En ole kyllä tosi pitkään aikaan pelannut mitään Harry Potter peliä, enkä tosin ole katsonut leffojakaan. Esimerkiksi vitosen olen pelannut lähes kahdeksan kertaa läpi, ja saman leffan olen nähnyt kuusi kertaa. Alkaa ehkä jo vähän tylsistyttämään. Very Happy
kuukupööpötin
kuukupööpötin

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 10.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Vs: Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  _Tipunen_ Su Huhti 29, 2012 7:24 am

kuukupööpötin kirjoitti:En ole kyllä tosi pitkään aikaan pelannut mitään Harry Potter peliä, enkä tosin ole katsonut leffojakaan. Esimerkiksi vitosen olen pelannut lähes kahdeksan kertaa läpi, ja saman leffan olen nähnyt kuusi kertaa. Alkaa ehkä jo vähän tylsistyttämään. Very Happy
Joo, ymmärrän tylsistymisesi Very Happy
_Tipunen_
_Tipunen_

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 05.03.2012
Paikkakunta : Aurinkokunta

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter -elokuvat ja -videopelit Empty Vs: Harry Potter -elokuvat ja -videopelit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa